Nyheter | Sverigedemokraterna Mönsterås

Nyhetern för Sverigedemokarterna i Mönsterås

Här kan du se de senaste nyheterna för Sverigedemokraterna i Mönsterås och evenemang som skett i föreningen.

• Glad påsk!

Denna vår är inte som andra vårar så denna påskhälsning kommer inte heller vara som andra påskhälsningar. Vi i distrikt Kalmar län vill uppmana våra medlemmar och följare att i största möjliga mån stanna hemma för att värna era medmänniskor och era nära och kära. God handhygien är något självklart i dessa dagar behöver kanske inte påminnas om, men vi gör det i alla fall. Med gott hopp om att vi snart kommer kunna ses igen snart vill vi önska er en glad påsk och påminna er om att vårsolen finns till för oss alla. Var rädda om er.

• Lösenordsskyddad: Årsmöteshandlingar 2020

Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll:

• Mattias Bäckström Johansson föreläser

Mattias håller en föreläsning om lite tips för föreningen samt en redovisning över aktiviteter gjorda under valet i distriktet. Välbesökt och väldigt givande tycker styrelsen.

• Ny styrelse i SD Mönsterås

SD Mönsterås har haft års möte, och här är den nyvalda styrelsen!

Övre vänster Sven-Erik Svensson, Leonard Niklasson, Conny Johansson, Christer Olsson, Sören Boman.

Nedre vänster Urban Lindgren, Anni Juhl Nielsen och Annica Mattila.

Saknas på bild gör Mikael Karlsson

• Lösenordsskyddad: Årsmöteshandlingar 2019

Mer info
  • God Jul och ett Gott Nytt År!

Sverigedemokraterna önskar alla sina politiker, medlemmar, väljare, sympatisörer och alla andra en God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!

Mer info
  • Inbjudan till medlemsmöte om partiets migrationspolitik

Anmälan sker genom länken nedan:

Sverigedemokraterna bjuder in till en öppen föreläsning i Folkets park i Oskarshamn med efterföljande fika. Det är partiets talesperson i migration och jämställdhet, Paula Bieler, som är särskilt inbjuden att föreläsa om partiets migrationspolitik.

Detta är öppen föreläsning, så passa att lyssna på vad Sverigedemokraternas politik är på det migrationspolitiska området. Vi vill däremot att man föranmäler sig, för att veta att det finns plats för alla samt för att kunna planera fikat.

• Lösenordsskyddad: Årsmöteshandlingar 2018